lördag 19 mars 2011

Skön lördag :)

Var nån dag sen jag skrev.


Vaknade lagom tidigt/sent hehe efter en skitnatt men solen sken så varför va deppig? hihi Skulle montera Fannies nya bilbarnstol men blev att vi fick åka och byta den! Väl där så fanns det inte i den färgen MEN hon tog helt sonika och bytade klädslen på stolarna vilket tog sin lilla tid men underbart när man kan få den servicen... Så en guldstjärna till barn o väskhandlen i åstorp!! Blev även en NY vagn till Fannie, ROSA o megafin, billig var den med så nu är Fannie lycklig hihihi 


Sen blev det ytterligare en runda ut på familia med fannie o alex, Fannie såg till att inte en enda kunde gå förbi henne utan att le hihihi Vilken solstråle till dotter man har, precis alla skrattade gott och stannade upp för o se hennes lilla show hihi 
Nikkie valde tyvärr att vara med kompis men hade kul hon med och halvsover brevid mig i soffan :)


I kväll ska det mumsas tacos (jag är vrålhungrig) och lala, sen övertala J att spela kort o se film :P 


Hur det går med min värk... vet inte... Bättre är ju att allt utom nacke axlar och armar läker och känns knappt av nu! MEN nacken känns nästan värre mellan varven och det sprider sig ut i armarna :( Men försöker hålla humöret på topp i alla fall för att underlätta för alla runt om mig och ÄVEN för mig själv! Att deppa hjälper inte mig att bli frisk och jag har dessutom så mycket annat att vara lycklig för nu ;)


Ha en underbar fortsatt helg


Kramizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar