torsdag 3 mars 2011

JO men..

Ser kanske inte så pigg ut just nu men somnade halvfyra och sov till halv nio :P wiee hooo UTAN panikattacker dessa timmar. Hade ett par attacker precis när ja var på väg att somna men sen gick det hur bra som helst! Kändes som om mamsen <3 var hos mig fast hn sov nog i sin egna säng hehe


Är dock hur stel som helst och kommer nog ta ett par timmar idag att komma igång. Men små framsteg kan jag nog ändån tycka där blivit, bröstkrogen gör mindre ont och är mest när jag hostar, nyser eller skrattar (vilket händer en hel del) som den hugger till! Själva ryggen är också mindre öm fast är nog tabletternas förtjänst men bra i alla fall!
Nacke och axlar verkar dock inte vilja följa med riktigt än men gör mina övningar så de kommer nog snart de med!
Vad jag själv tror så jobbar jag nog inte nästa vecka heller MEN sen ska de nog FANKEN va bra! :P SAKNAR mitt jobb sjukt mycket, speciellt det på morgonen på skatteverket, ja kanske inte själva skurandet men att få lulla runt med moppen och ha små pratstunder med mycket trevliga människor är alltid kul! STORtrivs där =) (hoppas de trivs med mig med hehehe)


Ska nu dricka mitt kaffe och prata lite med Fannie som nu klär sig sj för fullt! Denna tös slutar aldrig imponera eller förvåna mig!


Kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar