måndag 21 mars 2011

Man ska aldrig...

... nöja sig!! Gör man det så stannar man upp i sin egna strävan efter drömmarna som BLIR sanna bara man tänker rätt! Avancerat för att vara måndagkväll hehe


 Dagen började si o så med ett glas som "gled" ur näven på mig! Har dålig kontroll på motoriken och känner mig allmänt klantig och klumpig! "Klapp" på axlen - "Det går snart över :)" .... Ja det vet jag med men jag ÄR ledsen lite då o då i alla fall över att inte kunna sköta mig själv! Känns som jag tvingar alla runt mig att göra allt för mig och att de MÅSTE vara här. Jag vill ju ha dem här för att de VILL och INTE måste! Känslan försvinner inte för alla klappar i världen!
KLART uppskattar jag verkligen allt som görs för mig men känner mig som ett miffo mellan varven!


Förmiddan blev dock MYCKET BÄTTRE då bästa Anne kom på kaffe (farlig kaka med sig). Vi har ganska lika åsikter i mycket och känner på samma sätt i många saker där man borde vara lite mer tuff av sig för sin EGNA skull! Dessa åsikter är helt klart värda att diskutera lite då och då så man själv vaknar upp och ser över sin egna syn på saker :) 
Blev en mycket trevlig och givande stund! Tack vännen :) <3 (ta med bananer nästa gång ;) hihihi )


Sen var det dax för doktorn och det gick väl egentligen som väntan men hade hoppats på ett ååååh så bra det ser ut och INTE ajja bajja ta det ännu lugnare! :( "tjurar" Blev mer sjukskrivning och fler besök, åter besök till honom om 14 dagar och terapi i morgon och sjukgymnasten på torsdag! Så på tre veckor fyllde jag högkostnadskortet vilket är ju bra nu om jag ska springa tre gånger i veckan! Dyrt som fan helt enkelt :/ 


Sen blev det sen middag eftersom jag varit iväg! Så har jag slappat slappat slappat deppat deppat deppat men nu mår ja ok igen förutom KRÄKONTET.
Fast funderar på en sak, en viss ändring!!! Blev den nu gjord enkom för att jag störde mig på det eller för att det kändes rätt???????????????? Kommer jag få ett svar på denna undran???
Är den gjord av RÄTT anledning så värmer det hjärtat massa mycket! MEN är det enkom för min skull så blir jag nog fan besviken! 


Att allt ska va så jäkla invecklat ... Försöker ta de enkla vägarna ur saker men inte alltid som de är de rätta, tur man kan göra u-sväng om det skulle behövas :P


Nä nu e det NCIS på trean så over and out


sov gott alla









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar