söndag 20 mars 2011

Helgen slut :/

Denna helgen hade mer än gärna fått ha FLERA timmar till :P för har varit en riktigt mysig helg!
Jo ont har jag haft till och från och sovit gjorde jag heller inte så bra i natt, idag har jag haft en massa yrselattacker så får ta upp med doktorn i morgon! Ska ju dit efter tre nått! 


Har en helt fantastisk familj! Fått städat idag och tvättat och blivit lite ompysslad av alla :) Barnen är helt otroliga och hjälper till dagligen. Både igår och idag tog bella hand om de små så vi fick sova ut! Sova är något jag behöver men kan dåligt ännu! 
Även bror Junior och mamsen har varit på besök och ber lite om ursäkt om jag var frånvarande men det får omgivningen ta ett tag till! Jag UPPSKATTAR verkligen besök som skingrar mina tankar även om det kanske inte märks så mycket!


I kväll har jag VÄRSTA sötsuget men har lyckats stå emot än så länge! Tror alla piller spökar till det för mig hehe så är bara att stå ut så går det snart över! Fick ett tips av J kusin som jag absolut ska prova! Anser själv att jag är "superduktig" hahaha eftersom barnen har två lådor med lala liggandes som jag inte ens har tittat på! Blir smäll på fingrarna säger bror min så bäst att låta bli!


Nä nacken gör kräkont i kväll trots det e knappt en timme sen jag tog tabletterna :( (de brukar ta bättre :/)
Så blir inte mer i detta inlägg!


TACK min älskade familj för att ni bara är så underbara <3
och DU är underbar <3


Sussa gott alla (det ska jag försöka göra :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar