torsdag 3 mars 2011

Raderat!

Fick raderat mitt förra inlägg här i bloggen då jag såg själv sen att det kunde missuppfattas!
Blev lite tokigt skrivet så jag skriver om nu innan jag lägger mig hihihi


EGO!


Jo ja ska fortfarande vara lite ego och tänka på mig själv så jag kan läka både kroppsligt och psykiskt! För på det viset bli en bättre vän och MAMMA i första hand. Just nu tar smärtan över hela mitt liv och varje moment tar dubbel ork från mig OCH detta ska jag vända på innan jag kan ta itu med andra problem.
Det var det som blev fel i förra inlägget hehe givetvis finns jag här för mina närmsta vänner o familj/släkt MEN endast som en (öm) axel att luta sig på en stund och lyssnar när ni behöver kräka av er, det gör ju ni för mig :) Och är det man har vänner till. Att dela glädje OCH sorg med!
Önskar för tillfället att jag hade mer råd att komma med till en viss vän men hoppas att det räcker jag lyssnar! (Hon har min fulla förståelse OCH stöd i vad hon än väljer att göra).


Nu i kväll fick jag ett riktigt rus av tabletterna och en del blev utsatta för mina små ryck hehehe men det får de leva med :P 


Mamsen: Du är bara bäst!! <3<3<3


Älskar alla mina vänner enormt mycket och just nu betyder var och en av er så mycket på sitt sätt!


NU ska ja nanna eller försöka i alla fall hihihi ser att kl blitt allt för mycket egentligen! Barnen ska ju till skola och Fannie vaknar ju oavsett jag sover eller inte! Men har GOD hjälp av de stora och J.


Tusen kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar