söndag 13 mars 2011

F-N va bra då :(

Hmmm har allvarligt tröttnat på det mesta! Fattar inte hur människor bara orkar älta o älta en jävla massa dynga... Är det så fel att tänka på andra och ta hänsyn till dem? Att värna om sina vänner, nära och kära! Att ta till vara på de man älskar! Är det så fel?
Varför förstöra livet för andra bara för man själv inte mår bra????? Har den sista tiden sett detta ske lite överallt och tycker det är sorgligt! Världen är rent ut sagt ett jävla skitställe där folk skiter i vilka de sårar och enbart tänker på sig själva, där de skyller sina problem på andra som inte ens har med saker att göra, där de anklagar människor i rena egosyften utan att tänka på vilka som verkligen drabbas av det!


Så det jag vill ha sagt är: FÖR FAN vakna upp och sluta vara sådana idioter!!!!


Jag sitter fortfarande på röven, har så ont att jag inte ens kan fixa en dusch själv, drömmer var natt att jag vaknar sen vaknar jag igen sen vaknar jag igen o sen vaknar jag IGEN flera gånger om så när jag väl vaknar undrar jag vad som är dröm och vad som är verklighet! Lever nu i en total rädsla för bilar... sist jag åkte gick det inte alls bra :((( Har panikångest över att inte förstå vad som hänt! OVANPÅ detta finns där människor som annser att jag ska göra en jäkla massa enbart för att behaga deras behov. Nä fan heller, jag ställer inte upp på detta mer. Jag är ingen jävla soptunna man kan slänga hur mö skit som helst på! 


Ja det var det negativa!
Så till det possitiva!
Har en dotter som bara är så underbar! Vet inte vart detta kommer ifrån eller vad som fått henne att ändra sig så men är ett så enormt stöd för mig just nu! Känns lite tokigt att min dotter är mitt stöd när det egentligen är väl jag som ska vara där för henne:/ Men i vilket fall som helst är hon en ängel!
Alla mina barn är underbara så klart, alla på var och ens sätt! Fannie har börjat prata hur mycket som helst hihihi svårt o hänga med i allt hon säger men kul hihihi
Hade bästa Anne på besök igår och det var mega gott att träffas o prata massa och höra barnen leka :) Jag behöver verkligen få träffa andra människor just nu och ser fram emot onsdag :) Ska bli megakul så nu får INGET hända så det inte blir av för då blir jag arg hihihi
Jag har även kommit underfund med en del annat i mitt liv som fått upp mina ögon lite och vet nu vad jag först måste arbeta med själv för att komma dit jag vill/ska hehe!!


Helgen har inte varit den bästa (tyvärr), Annes besök var ljuspunkten men i övrigt ett ganska bläää helg! Men NU SKA det bli bättre så är det bara. 


Ajjaa mycket gnäll idag från mig!!


Kramar (i morgon är en annan dag, en bättre sådan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar