fredag 4 mars 2011

ska eller inte!

Förvirrad... 
Gillar det INTE alls... och värre är att jag inte kan ens skriva av mig här vilket annars hade varit gott! Vill heller inte prata om detta just nu!
Tappade lite av intresset idag så får väl se hur det blir :( Men har kasat av banan lite just nu! (alltså nu ikväll, blir bättre i morgon det vet jag )
Värst är att detta lockade fram paniken igen som jag annars klarat mig från ganska bra idag! Fast egentligen vet jag inte vad som är vad eller vilken känsla som hör hemma med något! Rörigt som FAAAN.


Just börjar nattens dos verka och tröttheten smyger sig på. Fannie har ÄNTLIGEN somnat brevid så ska själv oxå in i sängen o se om jag kan somna (tvivlar på det). Men i vilket fall som helst så var det en bra dag då någon sa en del saker som får mig att se ljusare på allt! Finns en del saker som verkligen gör allt mycket lättare och får mig att hålla fast vid allt possitivt :) Små saker som gör livet enklare!
Så jag är inte deppig om ni nu skulle tro det utan har bara en "jobbig" stund! 


Har grubblat mängder på mina panikattacker, de kommer oftast när jag blir stressad av något (räcker telefonen ringer) eller skrämd vilket jag blir av ALLT... Menar verkligen ordagrant ALLT. Räcker någon av barnen kallar på mig och jag kan hoppa högt av skräck eller värst är när det smäller i något, då känns det som om hjärtat ska stanna! Detta kommer ju från olyckan och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det! Försöker ju intala mig att allt blir bra och jag är ju trygg här hemma men lik förbaskat så hoppar jag för inget.  Just i detta ögonblick kryper det i hela kroppen för ett uteblivet mess som jag (dumt kanske) har vant mig vid :(( Har tappat fokusen som jag hade innan idag på min plan att bli bra. Så får bli omstart i morgonbitti redan när jag går upp!
Blir piller så jag kan ta mig ur sängen sen ska jag pyssla om mig själv lite så jag känner mig fräsch och lite fredags fin kanske ;) Sen ska jag planera lite hihihi ska se om jag kan komma på en suprise eller nått... dock svårt eftersom jag inte kan fixa o dona så bra sj men nått SKA ja komma på! 
De stora har fått i belöning att få ha filmkväll med vars en kompis där jag står för snacks och hjälper dem med hur de kan göra för det ska bli lite extra mysigt!
Utan mina stora barn hade allt varit mycket jobbigt, de ÄR verkligen superduktiga och rara som hjälper mig med allt!


Att filura på mina planer för helgen får mig absolut på bättre humör hihihi så det ska jag fortsätta med!


Nackdelen med piller är att nu när smärtan försvinner så blir jag lite rastlös... hummm ajaa skit samma.. nu ska jag roa mig med att komma på lite kul i stället för o gräva ner mig :P Har gett mig FAN på att en dag så ska dessa jäkla svackor inte ens existera.. så det så!
¨
Sussa gott alla rara


Ps: hoppas att denna någon vet att denna inte ska ta åt sig för mycket av mina svackor utan att denne vet om att den är värd allt underbart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar