måndag 28 mars 2011

Våld =(

Av naturliga själ så går mina tankar runt detta ämne!! 
Är bara så glad att det inte blev allvarligare för kunde gått riktigt illa detta =( Men för en är läget inte helt ok än! Kan bara hoppas att han repar sig snabbt och att han får må bra igen. 
HÄMD Ja det är vi MÅNGA som är sugna på men vad tjänar det till?? Då är man inte ett dugg bättre själv ju!
Varför är min stående fråga... Vad tjänar det till att förstöra en annan människas liv? Vilken vinst finns där att riskera att barn misster sin pappa, en flickvänn mister sin pojkvän, en familj mister sin trygghet!  VAR ÄR VINSTEN i detta???? Vilken njutning finns där i att vara ett fegt KRÄK???
Ja nä jag är tosigt jävla förbannad! Och jag är inte ensam om denna ilska.
Nikkie grät när hon såg sin pappa och det tog tid innan hon vågade krama honom i rädsla för att det skulle göra ont på honom!!! Så säg mig...... vad är nyttan med detta???? Vad har DU tjänat på min dotters rädsla och tårar?? Vad har DU tjänat på att en hel familj sitter nu och oroar sig för att deras pappa/man har allvarliga skador???? Detta är något jag tycker ALLA som slåss SKA tänka på!!! Det finns fler bakom personen de misshandlar som tar skada av handlingen! 
Att dessutom stå flera st och sparka en människa i huvudet när den ligger ner är absolut det fegaste som finns .. jävla ynkryggar. 


Mer dåligt!
Min morfar mår inte helt bra heller :( MEN fick goda nyheter att han hade fått komma hem igen så det var bra!
Min katt.. ja vet inte riktigt va ja ska säga men ser livet sakta gå ur honom och han är svag! På vetts inrådan sköter jag om honom i lugn och ro.. och så länge han inte lider eller har ont så är detta det värdigaste sättet! :'( 
Min smärta ja herre jisses helgen har inte varit kul och idag tappar jag ALLT. Raringen har fått gå efter o plockat upp!! Känns SKIT men men blev varnad för dessa usla dagar! Kan ju bara bli bättre i morgon för sämre än så här finns ju inte det har jag bestämt!


Framtid!
Blir bara lugn o ro... har hänt alldeles för mycket nu! 
Min mål är läka själv så jag kan ta hand om alla andra som behöver mig just nu!
Få familjen på rätt spår igen.
Bygga upp tryggheten åter igen.


Det kan bara bli bättre nu!


Och den människa som tror sig skapa intriger kan ju lägga av genast! Du har inget att hämta här!


Kramar på ALLA er som är rädda om livet! <3<3<3<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar