tisdag 8 mars 2011

Bra dag :)

Får bli ett litet kvällsinlägg idag! Har varit så många intryck, bra sådanna att jag känner mig låg!!
Är absolut inte deppig utan helt enkelt lite fundersam och lite ja låg e nog bästa ordet!


Hade ÄNTLIGEN bästa bitchen hehe på besök idag och fick jättefina presenter av henne, en som jag nästan grät av när jag läste hihihi. Satt o snacka om allt möjligt och rätt var det var så var kl dax för barnen att komma hem hehehe Tiden gick för fort helt enkelt! Får bli OFTARE.
Sen blev det en promenad upp till apoteket, tar normalt ca fem minuter max men tog en kvart om inte mer hahaha men har fått röra på mig det jag ska idag! Var GUDAGOTT att få komma ut lite i det underbara vädret och man kan känna våren lura runt hörnen. Såg även de första krokusarna i rabatten idag =D Så de spritter litte i kroppen hihi


Tankemässigt har jag haft en hel del för mig, vill inte skriva exakt om vad men en del vet nog! Tålamod är som sagt inte riktigt min grej, vill jag något ska det ske direkt helst men i DESSA fall måste jag låta tiden ha sin gång! Vilket är en riktig utmaning! Känner emellanåt att jag bara vill ge upp och gräva ner mig då allt svämmar över. I alla dessa saker gäller i stort sett samma sak. Håll tyst och vänta!!!!! Jag drog könummer 19987 och räknaren står på 15468 och i andra kön har jag nr 19 och det är 15 så lite bättre eller nått! Jaja får se det som en BRA grej för mig eller nått även i den dåliga grejen! I den bra grejen så hmmm tjaa offrar gärna min högra arm för det om det skulle krävas!


Har helt enkelt varit en bra dag! Önskar den hade några timmar till hihi.... speciellt nu i kväll ;) 
Så nu LÄÄÄÄÄNGTAAR jag till morgonen så natten är över, gillar inte nätterna alls :/ 


Ajja sparar resten tills i morgon .. sov gott alla rara


- ---- ---


sayonara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar