torsdag 17 mars 2011

Mmm..

Tycker nog att det känns bättre idag men får se vad sjukgymnasten anser hehe Är ju hon som bestämmer vad som går att göra :P Ska ju dit om ca en timme!


Tröttsamt att gå hemma och jag måste hitta på något mer att göra än virka o glo på datan. 


Igår va jag på onsdagsträff hos Uffe och det var skitgott att få komma hemmifrån och träffa andra människorsom man annars inte träffar. Fick dock åka hem lite tidigare än jag tänkt eftersom det gjorde ont som fanken tillslut :/ Korv med bröd var det på menyn o det var mums!


Vaknade med värsta huvudvärken i pannan av alla ställen men har börjat ge med sig nu och nacken känns hmmm "bara" ont som fan men inte kräkont ÄN hahaha Har börjat gå ut i armarna och skuldrorna. Ajja inte lönt för mig o sia i vad som är galet utan det får doktorn sköta!


Kramar så länge så skriver jag mer i kväll om hur dagen gått! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar