onsdag 30 mars 2011

Goder morgon =)

Tjolahopp :P 


Sov kanske inte super bra och var nästan på väg upp runt fyra men somnade om och gick upp för en halvtimma sen.. Mycket svenskt och trist lagom hahahahaha
Fast inget är direkt trist på det viset i mitt liv just nu. Kan inte se några mörka moln utan klar blå himmel i mitt sinne! Vist är där några små dunmoln som förgyller dagen för en och ser till att man kan roa sig med något i alla fall. Smärtan är ett sådant.. Sen är där ju en person som tycks vara riktigt KORKAD och inte förstår att det är denne själv som hamnar i skiten nu! Mitt råd... Ta ansvar för ditt egna handlande och sluta skyll på andra! Så ska du se att det mesta löser sig! 


I vilket fall som helst så kommer bäste Anne idag och sen ska jag och lovet köra en massa ärenden. Slaktaren är ett av dem, rekommenderar slaktaren i grytevad i åstorp varmt =) Bra priser fint kött och MYCKET trevlig typ att snacka med! Så de ska tjäna en tusing på mig idag :P Men får också välldigt mycket kött för den summan.


Nä nu ska jag fixa med annat en stund så ha nu en underbar dag alla goa typer och alla andra också =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar