onsdag 2 mars 2011

smärtsamt ont!

Fy FAAAN vilken jävla natt. Hade ont som en idiot hur jag än vände och vred på mig! Sen somna jag kl fem i morse :( Värsta paniken än så länge jag haft, räcker att det smäller till så blir jag skrämd och det är megaobehagligt! Är kräktrött nu kan jag säga och ska strax slumra lite om attackerna vill låta mig vara. 


Ska ha kaffebesök idag o det ska bli kul. Jag bara hoppas att jag orkar med för behöver verkligen skingra tankarna till max så jag kan få lite mer ro i själen!


Kommer söka hjälp om detta inte släpper efter denna veckan, visst att man drömmer och så men att vakna innan man ens somnat in riktigt och inte kunna andas och att man är livrädd ska väl inte sitta i all evighet hoppas jag!


Just nu har jag megaont trots tabletter, vet inte om det är för att jag gjort mina övningar eller om det är den usla natten... I vilket fall som helst så blir det vila hela förmiddan förutom övningarna som ska göras lite då o då!


Ont av o skriva oxå så nu får ni ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar